Hvordan kan produksjonslogistikken utformes for å sikre best mulig flyt i produksjonen av IDT Solutions utemiljøprodukter?

På karrieredagen på skolen i februar kom vi kontakt med representanter fra IDT Solutions på Skreia. Vi fikk god kontakt, og etter nærmere drøfting innad i bedriften, ønsket de at vår prosjektgruppe skulle se på den interne logistikken, innkjøp, intern layout og flyt ved utemiljøavdelingen. Dette er veldig relevant for bedriften, da de i nærmeste framtid skal endre sin fabrikk-layout.

Foto: IDT Solution

Vi skal

• beskrive og analysere dagens situasjon gjennom en SWOT-analyse
  • intervjue sentrale personer i bedriften