Canvas og INNsia studenter

Informasjon om Canvas og INNsia studenter

Skoleportalen Canvas

Canvas er fagskolens digitale fag- og klasserom. Alle studenter og ansatte har egne brukernavn og passord, og kan logge seg inn i sine emner. Her kan du finne emnefliser med arbeidsplaner, gjennomføre prøver, lagre dokumenter, levere inn oppgaver og mye mer. Canvas gir oss også en god måte å dele informasjon på.

Skoleportalen er tilgjengelig for studenter og lærere ved Fagskolen Innlandet. Dette er en tjeneste levert av Innlandet fylkeskommune der vi tilbyr funksjoner som fildeling, samskriving i dokumenter, lagring i skyen og Office-programmer.

Tilganger til skolens systemer får du når du starter på skolen (første skoleuka).

INNsia studenter

INNsia er studentenes intranett. Her ligger det snarveier til flere systemer som kan være nyttig i skoledagen.

INNsia studenter